niedziela, 24 lipca 2016

Polish seaside

Od kilku tygodni jestem całkowicie w rozjazdach. Tym razem piszę do Was znad Bałtyku. I choć może zabrzmi to nieco pocztówkowo, chcę Was z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrowić! Uwielbiam przebywać nad morzem, choć zawsze takie wakacje wyobrażam sobie nieco inaczej niż rzeczywiście one wyglądają. Przykładowo, planowałam zrobić tu mnóstwo ślicznych zdjęć. W rezultacie aparat towarzyszył mi może dwa razy podczas przechadzek. Codzienna jazda na rowerze również okazała się wyzwaniem- chyba przyszedł czas przyznać przed samą sobą, że lenistwo po prostu wygrało. Mimo wszystko, podobno najlepsze wspomnienia powstają niespodziewanie i spontanicznie. Dlatego wręcz się cieszę, że pozwoliłam planom nieco się zmienić, zamiast ślepo za nimi podążać bez względu na chęci. 

Tak jak pisałam wcześniej, nie udało mi się zrobić tysięcy zdjęć, ale mam ich przynajmniej kilkadziesiąt. Małą częścią z nich podzielę się z Wami poniżej. 

Dajcie mi znać, jakie wrażenie na Was wywierają polskie plaże i nadmorskie miejscowości. Można się spotkać z rozbieżnymi opiniami na ten temat, więc jestem ciekawa, jak Wam się tu wypoczywa!



Mama nieświadomie też zapozowała do zdjęcia!




Buziaki xx

32 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, chociaż jest ich mało. Ja już zdążyłam się stęsknić za polskim morzem, ponieważ plaże w Niemczech nie są, aż tak ładne jak te w Polsce.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne!
    Ja lubię morzę, ale bez przesady ;)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę też chętnie bym teraz tam była :) kocham morze :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie na rowerze udaje się jeździć codziennie, uwielbiam to zajęcie ;)
    A zdjęcia piękne, ostatnie naprawdę zachwycające! Zachód słońca nad polskim morzem to coś niepowtarzalnego :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w sumie mieszkam nad morzem wiec az tak mnie ono nie cieszy, ale bardzo lubię nadmorski klimat :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odwrotnie. Dwa tygodnie temu byłam nad morzem i zrobiłam masę zdjęć ;) Straszne podoba mi sie te ostatnie zdjęcie!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu. Sama chętnie bym się wybrała nad polskie morze :)
    lifeoftwinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedawno wróciłam z nad Bałtyku. Świetne zdjęcia :)

    pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ostatnie zdjecie po prostu cudowne! Ja niestety nigdzie w te wakacje nie jade :/

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Polskie morze jest naprawdę piękne ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest po prostu WOW!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, świetnej jakości i w ogóle :D

    ~~~~~~~~

    http://dreamy-hideaway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh Bałtyk jak dawno tam nie byłam! Świetne fotografie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia ! :)


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej urzekł mnie kociak i ostatnie zdjęcie- zapiera dech w piersiach! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez oglądanie tych wszystkich nadmorskich zdjęć aż mi smutno! Zdarzało mi się łazić po świecie i moczyć tyłek w różnych morzach, ale nad naszym polskim nie byłam nigdy.. Chce to jak najszybciej zmienić!
    Dobrze, że wypoczywasz i nie trzymasz się kurczowo planów. Miłego odpoczynku!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała obiektywnie oceniać, zagraniczne plaże wydają mi się dużo ładniejsze. Jednak to nasze morze ma w sobie takie coś, co do niego przyciąga- może to to, że jest właśnie nasze:) pozdrawiam! xx

      Usuń
  18. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od dwóch lat mieszkam nad morzem, bo studiuję w Trójmieście :) Również uwielbiam morze, zrobiłaś piękne zdjęcia, ale te ostatnie bije wszystko!

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mimo wszystko kocham nasze morze. Jezdze z rodzicami do Jantara gdzie jest naprawde pieknie. Mamy juz nawet swoja miejscowke. Te ostatnie zdjecie jest po prostu zajebiste! Wybacz nie moglam tego inaczej okreslic. Naprawde piekne! Buuziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia! Ja od jakiegoś czasu omijam polskie morze szukając wrażeń gdzieś indziej :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! W Polsce jest wiele wspaniałych miejsc!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. Czarujący zachód słońca <3 Ja byłam w tym roku nad Bałtykiem, w Sianożętach, ale nie zrobiły na mnie wrażenia. Zapamiętałam polskie morze jak ładniejsze, gdy byłam tam parę lat temu w Jastrzębiej Górze. O wiele bardziej wolę jeździć za granicę, ale gofry nigdzie nie smakują tak dobrze jak nad Bałtykiem, więc taki wyjazd też ma swój urok :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taak, uwielbiam Jastrzębie Górę! I gofry;)

      Usuń
  25. Zazdroszcze ci jest tam przepięknie :) zapraszasz na mojego bloga :) byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Polskie morze jednak najlepsze. Nie byłam już z 7 lat niestety :(

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  27. O, mieszkam nad morzem, więc ciężko mi już czerpać radość z widoku plaży...uciekam w góry tak często, jak tylko mogę, choć zdarzają się też wyprawy nad inne morza - jakoś bardziej mnie urzekają, niż Bałtyk, chyba przede wszystkim przez zimną wodę :P Albo jest to dla mnie już codziennością i nie umiem tego docenić...
    Pozdrawiam! :)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń