niedziela, 17 lipca 2016

Happiness looks gorgeous on you

 Hej! Jak się macie? x


Dzisiaj przychodzę do Was z porcją zdjęć z warszawskich fontann. Pogoda w stolicy jest ostatnio dość zmienna- raz słońce samo wygania mnie na dwór, innego dnia patrzę przez okno, jak na zewnątrz szaleje burza.

Wybierając się na miasto, sama nie wiedziałam, co na siebie założyć. W końcu zdecydowałam się na bluzę, którą noszę głównie w okresie jesiennym. Odkopałam ją jednak z dna szafy i wiedziałam, że to będzie dobry dzień. Napis na bluzie sam się prosi o uśmiech!

Oczywiście, pogodowo nie trafiłam idealnie. Momentami było mi o wiele za gorąco, ale wiem też, że czasem byłoby mi za zimno, gdybym nie miała na sobie nic cieplejszego. Na szczęście deszczy udało się uniknąć. Był to zdecydowanie jeden z lepszych dni w tym tygodniu. Mogę tylko podziękować przyjaciółce Oli, że w końcu zaciągnęła mnie na fontanny, na które od dawna chciałam iść!



Bluza- H&M | Spodnie- H&M | Buty- Converse | Okulary-?

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, ta bluza także :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykłe ale jednak niezwykłe zdjęcia. Oby więcej takich sesji, pozdrawiam! :)
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluza. ;) Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia! Bardzo chciałabym pojechać do Warszawy :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :)
    https://kilkaaslowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń