sobota, 4 czerwca 2016

Old good days

Przywiązuję się do ludzi, którzy odgrywają ważną rolę w moim życiu. Przywiązuję się do miejsc, które kiedyś odwiedzałam codziennie albo tylko raz w roku. Są one po prostu częścią mnie. Przywiązuję się (niestety) do rzeczy- dlatego czasem trudno mi pozbyć się zabawek z dzieciństwa. Uwielbiam robić zdjęcia, które niekoniecznie przedstawiają coś konkretnego, a i tak przez miesiące wiszą przy moim łóżku. 

Myślę, że sentymentalność to nic złego. Kto nie lubi czasem pomyśleć o śmiesznym wydarzeniu z przeszłości i uśmiechnąć się na tę myśl? Niektórzy wolą zostawić za sobą to, co było kiedyś i o tym nie myśleć. Fakt, nie zawsze wszystko jest kolorowe, a pewne sprawy mogą wypaść nie tak, jakbyśmy tego oczekiwali. Sama bardzo nie lubię gdy tak się dzieje. Ale z biegiem czasu nawet na krępujące czy dziwne sytuacje patrzę inaczej. Bo miesiące płyną, my stajemy się starsi i zostawiamy za sobą ślady- te ważniejsze będziemy pamiętać, a te błahe po prostu zapomnimy. Ale jeżeli jakaś dawna sytuacja sprawia nam przykrość do dziś, lepiej skupić się na tych wesołych wspomnieniach. 

Przeszłość to coś co jest za nami, dlatego nie warto jej zbytnio rozpamiętywać. Nie powinno to też działać w drugą stronę. Jeżeli kiedyś spędzaliśmy z kimś każdą wolną chwilę, a teraz kontakt się urwał, to dlaczego często nie jesteśmy w stanie przywitać się z tą osobą na ulicy i udajemy, że jej nie widzimy? Muszę przyznać, że nieraz sama tak zareagowałam. Dopiero niedawno dotarło do mnie, że to zwyczajnie głupie. Walczę z tym.

Warto raz w tygodniu czy chociaż raz w miesiącu zafundować sobie mały powrót do tego, co było kiedyś. Przejrzeć album ze zdjęciami. Odwiedzić swoją podstawówkę lub gimnazjum. Napisać do starego znajomego- może jednak dalej macie wspólne tematy do rozmów? Skup się na teraźniejszości, ale znajdź w sobie miejsce na osoby czy miejsca z przeszłości. I nie rozdrapuj ran. 
 
 

 Sukienka- House | Torba- Letter Bag


18 komentarzy:

  1. Bardzo lubie wspominac stare czasy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wspominać miłe, zabawne sytuacje. Często zdarza mi się tak robić na mszy świętej - ksiądz głosi kazanie, a ja nagle sobie o czymś przypominam i uśmiecham się :) W sumie te najważniejsze, najzabawniejsze wspomnienia wiążą się z konkretnymi osobami, wydarzeniami, które wywarły na mnie istotny wpływ.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo podoba mi się to drugie zdjęcie Twoje :) jej ! jest piękne :) widać tam tyle radości ! :) i cco do nawiązania kontaktu ze starymi znajomymi, aktualnie kilka dni temu właśnie odezwałam się do dawnej kkoleżanki :) warto utrzymywać znajomości :* pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 to świetnie, że napisałaś do dawnej koleżanki. Trzymam kciuki, żeby wasze kontakty się odnowiły:)

      Usuń
  4. Zgadzam się. Czasami nie warto rozpamiętywać tego co było, a skupić się na tym, co mamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, czasami warto jest powspominać :) Ja akurat uwielbiam to robić! Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że Twój blog jest Twoją pasją :)
    super wpis! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze czy mniej więcej raz w miesiącu sięgamy z babcią albumy ze starymi zdjęciami i wspominamy.Kocham to:) julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. you're so cute!
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspomnienia są najlepsze, czasami smutno mi, że stare znajomości się posypały, ale widocznie tak musiało być. ;) Może jeszcze się kiedyś spotkamy. Fajny post!
    Wpadnij do mnie
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie warto rozpamiętywać przeszłości :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam podobny post:) Zgadzam się w zupełności. Mamy super wspomnienia i czasem warto do nich wrócić ale nie mozna żyć przeszłością bo umknie nam to co jest teraz.

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się strasznie przywiązuje do ludzi i miejsc. Czasem za bardzo i niestety za szybko. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ! Śliczne zdjęcia ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! Masz bardzo fotogeniczną twarz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś prześłiczną dziewczyną! Czas leci tak szybko, ze nie obejrzymy się, a coś nam ucieka sprzed oczu!:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, masz bardzo ładne i długie włosy! :) Też lubię czasem sobie powspominać chociażby o zeszłych wakacjach. A już najlepiej wspomina się w rodzinnym gronie! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednym z najlepszych pomysłów jest wrzucenie dosłownie wszystkich tych wspomnień do jednego pudełka. Mam takie jedno w którym chowam wszystkie bilety z wycieczek, stare zdjęcia, listy, pocztówki, bransoletki dawnej przyjaźni...
    Nawet pudełko ma sentymentalne znaczenie, ponieważ to właśnie w nim dostałam pierwszą paczkę od mojej przyjaciółki z Holandii, gdy nasze drogi rozeszły się w różne strony.
    Zdecydowanie polecam! x

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, mam takie pudełko i uważam że to świetna sprawa! Wystarczy że zajrzysz tam na chwilę, a już wszystkie wspomnienia wracają:)

      Usuń