piątek, 12 sierpnia 2016

Priorities

 

O czym marzysz? Co chciałbyś robić w przyszłości? Co jest dla ciebie najważniejsze? Jestem pewna, że znasz odpowiedź przynajmniej na jedno z tych pytań. Właśnie tak się tworzą priorytety. Zaczyna nam na czymś zależeć, snujemy plany, chcemy osiągać cele. Czasem to one pchają nas do przodu, będąc jedyną motywacją do dalszych działań. I dobrze. Możemy to potraktować jako naszą małą misję. Dziś może ci zależeć na uczeniu się pilnie biologii i chemii, po to, aby jutro zostać świetnym lekarzem i powiedzieć sobie, że po prostu się udało. Nie mówię tu tylko o tak dużych planach. Jeżeli zamierzamy pracować ciężko na coś, co czeka nas choćby za miesiąc, jestem pewna, że te efekty osiągniemy. Determinacja nie idzie na marne.
Choć zazwyczaj mamy różne priorytety, często wydaje się, że jedno marzenie ma wielu właścicieli. Są setki ludzi, którzy chcą pójść na koncert ulubionego zespołu. Inni chcą tylko ogólnej miłości i akceptacji. Nie warto na siłę wymyślać oryginalnych marzeń. Jak to mówią- niejednemu psu na imię Burek. A każdy Burek może mieć swoją historię. Tak samo jest właśnie z priorytetami. Choć mogą się wydawać takie same, to od nas zależy, jaką drogą dotrzemy do celu. A nasza droga  może być zupełnie inna niż ta obrana przez tłumy. 

Mam wrażenie, że dziś okazujemy za mało akceptacji jeżeli chodzi o cele i pasje innych, bo w końcu zainteresowania też mogą być naszymi priorytetami. Łatwo rzucić złośliwą uwagę, zadrwić z kogoś, egoistycznie myśląc o tym, jak zepsuć tej osobie frajdę z tego, co robi. Zamiast zająć się pracą nad własnym sukcesem, wolimy umniejszyć osiągnięcia innych. Nikt się nie przyzna, a jednak tacy właśnie jesteśmy.Trzeba pamiętać, że nikt nie zrobi nic za nas. Warto zacząć więc starać się teraz, aby za kilka lat nie stać w tym samym miejscu, patrząc z zazdrością na kolejną szczęśliwą osobę.
Dla mnie na tę chwilę najważniejsze jest zdrowie, rodzina, przyjaciele. Przyszłość to dla mnie dalej niewiadoma, choć chciałabym zwiedzić trochę świata i uczyć się języków, bo sprawia mi to ogromną przyjemność.





| Okulary- H&M | Czerwona bransoletka- Apart | Bluzka- H&M|

Dajcie mi znać, co wy uważacie za swoje priorytety- jestem tego baardzo ciekawa.  Buziaki! xx

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowny uśmiech! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny mas uśmiech ☺
    Cudowne zdjęcia
    Świetny post
    Okularki megaśne ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podobne plany na przyszłość, jeśli chodzi o zwiedzanie i języki:)) Zgodzę się, w tym momencie najważniejsza jest dla mnie rodzina i zdrowie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje że determinacja nie pójdzie na marne :P własnie powoli planuję swoją przyszłość i jest ciężko :D
    Śliczne zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobało mi się stwierdzenie, z marzeniami. Że na siłę próbujemy doszukiwać się tych oryginalnych zamiast zając się tymi prostymi, ważniejszymi, które możemy zrealizować
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja powoli, małymi kroczkami, będę realizować swoje marzenia!

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful post! You are so cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia ;) Widać że jesteś pozytywną osobą ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia <3 dla mnie najważniejsze jest szczescie :)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam, że wielu ludzi nie skupia się nad swoim celem, tylko patrzą na działania innych i właśnie tak jak napisałaś - umniejszają ich. Uważam taki działanie za totalne bezsensowne, ponieważ każdy z nas ma prawo realizować się w tym co wybiera.
    Cudowne zdjęcia!
    Obserwuję! :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń