niedziela, 29 maja 2016

Holidays vs. laziness

Hej hej!
Wakacje, o których wspominałam też w poprzednim poście zbliżają się wielkimi krokami. Myślę, że nie ma osoby, która choć trochę na nie nie czeka. To świetny czas na wyjazdy, spotkania ze znajomymi lub poleniuchowanie, gdy nie ma się większych planów. No właśnie, ale gdy leżymy na kanapie z pilotem w ręce, często nawet nie zauważamy, jak czas przecieka przez palce.


Jestem osobą, która czuje się źle po całym dniu nicnierobienia. W wakacje cały sierpień zostaję w domu, więc stwierdziłam, że muszę spędzić ten czas jak najlepiej. Tak, aby móc potem wspominać nawet ten miesiąc bez wyjazdów. Bo w końcu to nie tragedia!

Ostatnio na pewnym blogu trafiłam na listę 100 rzeczy do zrobienia w wakacje. Gdy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie wisiała u mnie w pokoju całe lato- na pewno podejmę się jej realizacji!
lista pochodzi z bloga: zoltybalonik.blogspot.com
 Część z pozycji na liście przypomina mi o dzieciństwie- nie pamiętam, kiedy ostatnio np. malowałam kredą po chodniku. Kilka z nich nie do końca mi pasuje, lecz to też nie stanowi problemu- zawsze mogę zastąpić je swoimi. A jeśli nie uda się czegoś zrobić- trudno, rzecz ta poczeka do następnego lata!

Was również zachęcam do zrealizowania takiej listy lub po prostu do zrobienia swojej. Nie ma co ukrywać- spisanie rzeczy jedna pod drugą naprawdę pomaga w lepszej organizacji czasu. Pokonanie lenia da nam mnóstwo satysfakcji, a jestem pewna, że czynności z listy również przyniosą każdemu dużo frajdy. Do dzieła!

Jest coś, co koniecznie chcecie zrobić w to lato? Chętnie poczytam, a przy okazji może sama sobie o czymś przypomnę!

26 komentarzy:

  1. W wakacje koniecznie musimy się spotkać! Ja planuję duuuuużo zwiedzać i zrobić świetne zdjęcia, nauczyć się jeździć na desce, wrotkach i wrócić do Disneylandu!
    Świetny post! <3
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje spędzę na pewno na spotkaniach z przyjaciółkami, planuję też wyjazd nad morze a reszta wydarzeń będzie spontaniczna.
    Super post !
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji ! :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna lista:) Ja swoją już napisałam jakiś czas temu i mam nadzieję że uda mi się ją zrealizować. Ale w wakacje najważniejsze jest dla mnie odpoczywanie, podróżowanie i poznawanie nowych ludzi:) O tak, to najlepsza część tego wszystkiego :)

    Mój blog - klik ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek to nieodłączny element wakacji! Ważne, aby do lenistwa podejść z umiarem:)

      Usuń
  4. czekam aż w końcu wszystkie się zbierzemy i razem zaczniemy realizować listę😍💓będzie najlepiej hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak to u mnie będzie w te wakacje. Narazie wiem tyle ze całe będę pracować żeby zarobić na szkole, więc pewnie trochę poknuja mi plany. Nigdzie nie wyjeżdżam więc pewnie skuszę się na taką listę :)
    Trzymam kciuki za to ze spelnisz wszystko i jeszcze więcej :*

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z tymi 100 rzeczami, które trzeba zrobić w wakacje. Osobiście zmodyfikowałabym punkty, które z góry wiem, że nie spełnię. Ale ogólnie zamysł obłędny!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą listą rzeczy do zrobienia, koniecznie z niej skorzystam, bo moje wakacje zazwyczaj są bardzo nudne :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie nie mam konkretnych planów na wakacje :) na pewno więcej czasu poświęcę dla bloga :)! świetne okulary :)
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tą listą! Sama muszę sobie taką stworzyć :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna lista! Sama z niej chyba skorzystam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I think having a list with ideas is a great option, this way you never get bored and have something fun to do!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż sobie zapiszę tą listę! Świetny pomysł! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałabym pojechać w wiele miejsce :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w wakacje planuję zrobić coś szalonego :)
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post, okulary cudne, a lista bardzo fajna, postaram się chociaż połowę zrealizować :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :) ja w wakacje planuję zapisać się na wolontariat, uprawiać więcej sportów i ogólnie spędzać aktywnie czas :)
    seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta lista jest świetna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W wakacje do pracy do Anglii!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zrobiłam sobie summer bucket list i będę z tego korzystać - bo chce zrobić wszystkie punkty :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne okulary :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mogę doczekać się wakacji, oczywiście nie mam jakiś wielkich planów na nie ponieważ, gdy coś zaplanuje zawsze nie wychodzi. Wiem tylko tyle, że chcę aby były jak najlepsze i abym spędziła je z osobami, które lubię. A co do tej listy, to bardzo świetny pomysł, może sama zacznę ją realizować!:)))
    Ładne okulary.
    Obserwuję,
    pozdrawiam
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń