niedziela, 19 czerwca 2016

Growing up


Czasem nie mogę uporać się z myślą, że dorastam. Czas płynie, my stajemy się starsi i poważniejsi. Zmieniamy otoczenie, zamykamy pewne etapy w naszym życiu, rozpoczynając kolejne. Czy czuję się z tym dobrze? Cóż, na codzień nie widzę różnicy w swoim wyglądzie i zachowaniu, ale na przestrzeni lat dostrzegam ogromne zmiany.

Za tydzień zakończenie roku szkolnego. Po wakacjach zacznę trzecią klasę, a wraz z nią kolejny wyścig o oceny. Do tego dojdą jeszcze egzaminy. Mimo wszystko, mam zamiar wykorzystać ten rok jak najlepiej wraz ze swoją klasą. W końcu nic nie dzieje się dwa razy, a nie wiadomo, czy później spotkamy się jeszcze w tym samym składzie. Mam wrażenie, że dopiero co pełna obaw przychodziłam do gimnazjum, a nawet się nie obejrzę, kiedy będę musiała je już opuścić.

Są osoby w moim wieku, które widzą wyraźnie swoją przyszłość i nie mogą się doczekać, aby w nią wkroczyć. Ja od kiedy pamiętam nie chcę dorastać. Niestety, taka jest kolej rzeczy- bez względu na to, czy mi się to podoba, staję się coraz starsza. Mimo wszystko, doceniam swój wiek. Mogę robić pewne rzeczy, za które jako dziecko nie mogłabym się zabrać, a jeszcze nie mam na sobie tak dużej odpowiedzialności, jak dorośli. 

Gdy ktoś pyta mnie o moje plany na przyszłość, wzruszam ramionami. Nie wiem w tym temacie zupełnie nic. Może właśnie tak ma zostać, przynajmniej na tę chwilę. Zaczekam, aż los da mi jakąś podpowiedź dotyczącą tego, co mnie czeka. Nie jestem gotowa na podejmowanie dużych decyzji. Traktuję siebie jako dziecko. I czasem chciałabym nim nadal być.


              Spodnie- DIY | Koszulka- H&M | Worek- Kino Dzieci | Trampki- Converse                    


Miłego dnia x

19 komentarzy:

  1. Znam to uczucie, czasami sama takie miewam. W jednej chwili myślę, że to jest właśnie to co chcę robić w życiu, a w drugiej zastanawiam się czy to naprawdę jest to czego chcę. To trochę niesprawiedliwe, że musimy wybierać pomiędzy rzeczami które chcemy robić i miejscami w których chcemy być. Zawsze coś nas ominie...

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że mniej więcej wiem jak chcę by wyglądała moja przyszłość, nadal nie wiem czy tak będzie i teraz się tego nie dowiem. Mimo to, nie chcę szybko dorastać, chcę spędzić jak najwięcej nastoletnich lat haha

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze zdjęcia mają genialną jakość! Mi się nigdzie nie spieszy, lubię mój wiek i nie za bardzo chcę być już dorosła. Jednak plany na przyszłość mam co dziwi wiele osób. Wiem, ze moje zdanie może się zmienić, ale mam nadzieję, że się nie zmieni, bo taka przyszłość mi się marzy :D Mogłabym prosić o kliknięcie w 2 linki w nowym poście u mnie? Z góry dziękuję! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  4. Kończę gimnazjum i muszę przyznać, że te trzy lata naprawdę szybko przeleciały. Uwierz, egzaminy nie są aż tak straszne, jeśli przygotowujesz się w miarę systematycznie, umiesz logicznie myśleć i czytać ze zrozumieniem.
    Moje plany się ostatnio rozsypały i jedyne, co mi obecnie świata w głowie, to pisanie i geografia ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładny uśmiech :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, ekstra wyglądasz :) pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczne włosy, widać, że są grube :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Hej. Dopiero tu trafilam i muszę powiedzieć, że bardzo interesujący blog. Wyglądasz na bardzo dojrzalą jak na swój wiek. Dodatkowo masz prześliczny plecaczek.
    Jeśli chodzi o blogowanie to dopiero zaczynam, więc mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli zostawię tu swój link KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehhh... niestety tak już w życiu bywa. Sama nie wiem, kiedy wszystko tak szybko przeleciało. Za rok już będę wyrabiać dowód osobisty, co jest przerażające. Niestety trzeba się pogodzić z przemijającym czasem...
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ja już jutro kończę 3 klasę. Smutne, ale prawdziwe ;c Czas zbyt szybko leci..
    Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne spodnie :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super spodnie! Właśnie takich szukam ;) . Udanych wakacji!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze Ci ,że w Twoim wieku nadal chcesz być dzieckiem ! :)
    ja gdy miałam 14 lat chciałam być już dorosła i decydować o wszystkim sama, a teraz chętnie bym wróciła czasem wstecz.. do swojego domu.. ech :)
    Masz racje, że tak myślisz bo naprawdę im się jest starszym tym się chce być coraz młodszym :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie skończyłam pierwszą klasę liceum i nadal czekam na jakiś konkretny znak od losu. Do tej pory nie mam pojęcia co dokładnie chce robić w przyszłości
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętasz, jak byłaś mała i chciałaś już być dorosła, pracować, mieć swoje mieszkanie... Każdy chyba tak chciał. Teraz chciałabym wrócić do dzieciństwa... Mimo, że nie jestem jeszcze dorosła wiem, że na razie wcale nie chce być.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie chcę dorastać, ale przyznam szczerze, że od pewnego czasu mam dość mojej sytuacji życiowej, dużo się zmieniło w 3 klasie :/ może w te wakacje będzie lepiej, ale najbardziej czekam na liceum i nowe osoby przy których może będę szczęśliwa w pełni :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chętnie wróciłabym do gimnazjum. Zawsze najlepiej będę wspominała wiek 15/16 lat, który Ty masz jeszcze przed sobą. I w Twoim wieku nie trzeba mieć sprecyzowanych planów na przyszłość. Trzeba mieć je sprecyzowane w moim, ale ja też nie mam ;)
    http://iga-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń