środa, 25 maja 2016

When it feels like summer

Można oficjalnie powiedzieć, że lato wkroczyło pełną parą do naszego życia. Niby do kalendarzowej zmiany pory roku jeszcze trochę, ale czy taka pogoda może wskazywać na coś innego, jeśli nie właśnie na lato? Całe to ciepło i zieleń na drzewach sprawia, że ja też czuję się lepiej- mam wrażenie, że to wszystko daje mi jednocześnie ogromny zastrzyk energii. Wpadające rano do pokoju promienie światła to mój ulubiony widok i mogę przysiąc, że nigdy mi się on nie znudzi! Wielkimi krokami zbliżamy się również do upragnionych wakacji. Czy tylko mi cały rok szkolny zleciał tak szybko? Dopiero co szykowałam nowe zeszyty, a za niecały miesiąc będzie trzeba się ich już pozbyć. Oczywiście nie narzekam, a wręcz czekam na tę przerwę, w której w końcu będę mogła się wyspać, przeczytać wszystkie zaległe książki i wyjechać gdzieś poza miasto.

Cała ta atmosfera sprawiła też, że przyszły mi chęci na zdjęcia. Myślę, że teraz jest na nie idealna pora. W końcu jest to świetny sposób spędzenia czasu z przyjaciółmi, a w wakacje, kiedy każdy jest w rozjazdach, niestety dość trudno się spotkać. Wzięłam więc aparat i wraz z dwiema osobami udałam się na pole, którego urok odkryłam dopiero niedawno, choć mieszkam w pobliżu od 10 lat(?). Bardzo cieszę się również, że w końcu mogę się pochwalić tutaj jakimiś konkretnymi zdjęciami. Do tej pory nie było ku temu okazji. Zapraszam!





Okulary- H&M | Koszulka- Stradivarius |Spodnie- H&M |kurtka jeansowa- ?
Miłego wieczoru x

19 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia bo modelka śliczna 😍👌🏼
    Też nie moge się już doczekać wakacji, ale czuje, że ostatni miesiąc szkoły będzie najlepszy ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jasne że czerwiec będzie świetny!

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja jeszcze czekam na tą piękna pogodę bo od kilku dni u mnie pada :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie w polu, gdzie obydwie jesteście uśmiechnięte jest cudowne! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne!

    My też musimy się wybrać na zdjęcia, najlepiej 4!❤
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierzemy się, o to się nie martw! Dziękuję x

      Usuń
  5. Piękne te zdjęcia :) pozdrawiam Was obiee :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w twojej urodzie <3 będę zaglądała do ciebie częściej ;) (obserwuję)

    zapraszam do siebie
    JUST EMSI ( rewanżuje się za każdy komentarz i obserwację <3) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak miło mi to słyszeć! x

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, zdjęcia świetne :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te zdjęcia :). Ja też tak mam że jak jest ładna pogoda to mam taki zastrzyk energii i motywacji i czuję że mogę zrobić wszystko :P
    Zapraszam do mnie: seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjecia :)

    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez lubię jak mi promienie słoneczne wpadają do pokoju ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! :)
    Ja kiedy jest piękna pogoda mam wiele pozytywnej energii! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń