niedziela, 15 maja 2016

To begin with

Tego dnia miałam natłok myśli w głowie. Nawet nie do końca pamiętam, jakie sprawy zakrzątały mi umysł. Po prostu poczułam, że potrzebuję miejsca (poza moją głową, haha), w którym te pomysły i przemyślenia będę mogła poukładać.

Tym też sposobem powstał ten blog. Dość spontanicznie, przy odrobinie pomocy i wsparcia od Wiktorii (którą pozdrawiam!). Wystarczył jeden wieczór na skajpie, aby to małe miejsce pojawiło się. Umówmy się- założenie bloga nie jest bardzo trudne, ale biorąc pod uwagę moje niezdecydowanie... Po prostu dziwię się, że udało się to wszystko wyczarować w ciągu jednego dnia.

Słówko o sobie? Jestem Maja, mam 14 lat. Muszę przyznać, że jestem osobą dość roztrzepaną i czasem zapominalską. Interesuję się fotografią, lubię czytać, jeść i słuchać muzyki. Uwielbiam się śmiać i spędzać czas z ludźmi których kocham- w końcu to oni są głównym powodem mojego uśmiechu. 


            Miłego dnia! xx

12 komentarzy:

  1. Wreszcie! Powodzenia w blogowaniu <3
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Maja! Trzymam kciuki za rozwój bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nom hejka, baRdzo ladny blog, krossssssinguje fingiersy za Ciebie, bedzie dobrze xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! :)
    Czekam na kolejne posty.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogi zazwyczaj powstają, na spontanie, zupełnym przypadkiem, kiedy człowiek czuje, że chciałby się z kimś czymś podzielić.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inaczej było w moim przypadku, haha:)
      Dziękuję i jutro wpadnę na bloga!

      Usuń